وبلاگ

ایده های خلاقانه برای دکوراسیون ستون وسط منزل

دکوراسیون ستون وسط منزل

شاید برای شما جای تعجب است که قصد داریم درباره دکوراسیون ستون وسط منزل صحبت کنیم. از نظر بسیاری از افراد وجود ستون وسط در منزل از مهم ترین مشکلات در طراحی منزل و نقشه آن به حساب می آید. اما باید بدانید که استفاده از ایده های خلاقانه برای دکوراسیون ستون وسط منزل می تواند به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک کند.

دکوراسیون ستون وسط منزل

چگونه می توان از دکوراسیون ستون وسط منزل در جهت زیباتر کردن آن استفاده کرد؟ حتما تا به حال با خانه هایی مواجه شده اید که ستون در میان آن قرار دارد و در ذهن خود گفته اید که عجب ستون زشتی !

معمولا ستون ها در خانه هایی با متراژ بالا نصب می شوند تا سبب افزایش ایمنی گردند. زیرا سقف نیاز به وسیله ای برای کمک دارد. وجود ستون ها در مرکز خانه برای بسیاری از افراد خوشایند نیست و آن را اضافه می دانند. ما در این مطلب مواردی را به شما می گوییم که به کمک آن خواهید توانست دکوراسیون ستون وسط منزل را زیباتر کنید.

تزئین ستون با گیاهان

کمتر کسی وجود دارد که حضور گل و گیاهان در خانه اش ناراحت شود. به طور کلی حضور رنگ سبز در دکوراسیون داخلی منزل طراوت و شادابی را با خود به همراه می آورد. تعداد زیادی از گیاهان آپارتمانی وجود دارند که برای محیط های سربسته و به دور از آفتاب مناسب هستند و عمر طولانی دارند. شما می توانید از گیاهان پیچکی مانند ” پوتوس ” برای تزئین این ستون ها استفاده کنید و علاوه بر آن از هوای تازه و اکسیژنی که تولید می کنند نیز بهره مند شوید.

تزئین ستون با کاشی شکسته

هنری به نام کاشی شکسته وجود دارد که به وسیله ابزارهای خاص اقدام به شکستن کاشی و استفاده از تکه های آن در بخش های مختلف می کنند. استفاده از این هنر می تواند زیبایی بخش ستون وسطی خانه شما شود. یکی از انواع کاشی ها که پیشنهاد می کنیم کاشی های استخری هستند که غالبا در رنگ هایی مانند سفید و آبی تولید می شوند. قرار دادن این رنگ ها در کنار یکدیگر نیاز به خلاقیت و ایده پردازی دارد.

تزئین ستون با کاشی شکسته

تزئین ستون با آجر

استفاده از آجر در سبک هایی مانند سبک سنتی مناسب است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که سبک سنتی را می پسندید و آن را در دکوراسیون داخلی منزل اجرا کرده اید توصیه می کنیم از آجر در تزئین ستون میانی استفاده کنید. وجود این متریال در هر خانه ای باعث ایجاد حس نوستالژیک خواهد شد.

تزئین ستون با سنگ های آنتیک

یکی دیگر از خلاقیت هایی که می توانید برای دکوراسیون ستون وسط منزل بکار بگیرید سنگ های آنتیک و طبیعی هستند. در حال حاضر سنگ ها و چوب های طبیعی را برش می زنند و آن را برای نصب آماده می کنند. این سنگ ها در رنگ های متنوع در دسترس هستند که علاوه بر ستون میانی خانه می توانید در مکان هایی مانند آشپزخانه نیز از آن ها استفاده کنید.

تزئین ستون با آینه

طراحی آینه های دکوراتیو باعث استقبال زیاد مشتریان از آن ها شد. آینه های دکوراتیو همان آینه های معمولی هستند که به زیباترین شکل برش خورده اند و در کنار یکدیگر قرار می گیرند. این آینه ها در رنگ های مختلف ماننده ساده ، طلایی ، نقره ای و برنز وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند. استفاده از آینه های دکوراتیو هیچ محدودیتی ندارد و می توانید در هر جای منزل از آن استفاده کنید و زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی منزل ببخشید. یکی از بهترین مکان ها برای نصب آینه های دکوراتیو در مقابل مبلمان است. اگر قصد خرید مبلمان لوکس ، خرید میز و گلمیز های زیبا را دارید توصیه می کنیم از آینه های دکوراتیو در مقابل آن استفاده کنید تا مهمانان بعد از نشستن بر روی مبل در معرض دید آن قرار بگیرند.

تزئین ستون با آینه

 

تزئین ستون با استیل

تزئین ستون با استیل یکی دیگر از روش های خلاقانه برای تزئین ستون به شمار می رود. استیل به شکل ورقه ای در بازار موجود است که غالبا سطح آن ها براق و جذاب است. این روش به عنوان یک روش ساده و ارزان محسوب می شود که برای انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل از جمله سبک مدرن و معاصر مناسب می باشد. غالبا استیل به رنگ نقره ای است اما قابلیت رنگ پذیری نیز دارد و در حال حاضر در رنگ های متنوعی عرضه می شود. می توانید رنگ ستون را با سایر وسایل خانه ست کنید.

تزئین ستون با منبت کاری

در بالا به استفاده از چوب در ستون میانی خانه اشاره کردیم و گفتیم که چوب های برش خورد و سنگ های آنتیک گزینه مناسبی برای دکوراسیون ستون وسط منزل به شمار می آیند. اما نکته ای که در این بخش وجود دارد این است که می توانید از چوب به یک شکل دیگر نیز استفاده کنید و آن هم کنده کاری و منبت کاری بر روی آن است. شما می توانید مجسمه های آفریقایی و یا هر طرح دیگری را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید تا آن را بر روی چوب حک کنند. قطعا نوع طرح باید با سبک دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگ باشد تا به زیبایی آن بیفزاید.

تزئین ستون با کنسول

کنسول همان میزهای شیک و زیبایی است که در اغلب دکوراسیون های  داخلی مشاهده می شود. اگر  در خانه دارای دو عدد ستون میانی هستید می توانید فاصله بین آن ها را توسط یک میز کنسول پر کنید. این کار باعث می شود تا فضای داخلی شما متحول شود. استفاده از عناصر مختلف بر روی این میز توصیه می شود.

تزئین ستون با کتابخانه

در مطالب گذشته به دکوراسیون کتابخانه منزل اشاره کردیم و ایده های مختلفی را برای اجرائی کردن آن ها بیان کردیم. شما می توانید از ستون میانی خانه به عنوان کتابخانه نیز استفاده کنید. علاوه بر کتاب قادر هستید تا دکوریجات ، گلدان های کوچک و انواع مجسمه نیز در آن قرار دهید. اگر جزو قهرمانان ، هنرمندان و ورزشکاران هستید و مدال ها و لوح های تقدیر زیادی دریافت کرده اید ، قرار دادن آن ها در طبقات مختلف کتابخانه ایده بسیار خوبی محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
لیست علاقه مندی ها 0
X