وبلاگ

بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در ایران

شرکت های دکوراسیون داخلی

بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در ایران کدامند و چه ویژگی هایی دارند ؟ در سال های گذشته دکوراسیون داخلی منزل و محل کار از اهمیت زیادی برخوردار نبود زیرا افراد از تاثیر چیدمان عناصر مختلف در کنار یکدیگر آگاهی نداشتند. ولی در حال حاضر ، چیدمان دارای اهمیت زیادی است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی بپردازیم.

شرکت های دکوراسیون داخلی

با معرفی بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی همراه باشید. آیا از تاثیر چیدمان وسایل و عناصر در محل زندگی و کار اطلاع دارید ؟ آیا می دانید که نحوه مناسب چیدمان در دکوراسیون داخلی منزل چه تاثیری در روحیه شما می گذارد؟ دکوراسیون داخلی یک دانش است که همه افراد به آن آگاهی ندارند. به همین دلیل می توانید برای ایجاد دکوراسیون عالی به شرکت های دکوراسیون داخلی مراجعه کنید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

کاج سفید

کاج سفید یکی از برندهای برتر در حوزه دکوراسیون داخلی است که از تلفیق دو برند تشکیل شده است. یکی از این برندها در حوزه چوب و دیگری در حوزه فلز تخصص داشته است. در حال حاضر برند کاج سفید اقدام به تولید لوازم تلفیقی از چوب و فلز کرده که در نوع خود بی نظیر هستند. از مهم ترین اهداف این شرکت ، تبدیل شدن به یک برند جهانی و تولید محصولات سرآمد است. تمام افرادی که در این مجموعه فعالیت می کنند متخصص و دارای انگیزه هستند. شرکت کاج سفید در آینده ای نزدیک به یک هلدینگ بزرگ تبدیل خواهد شد.

از جمله خدماتی که شرکت کاج سفید به مشتریان خود ارائه می دهد شامل ساخت سفارشی انواع وسایل چوبی و مبلمان است. شما می توانید از این شرکت  خرید مبلمان لوکس ، خرید میز و گلمیز را نیز سفارش دهید و به بهترین شکل از آن ها در دکوراسیون داخلی منزل خود بهره بگیرید.

رودیس

اگر به دنبال یک دکوراسیون با طرحی تلفیقی از مدرن و کلاسیک هستید می توانید به سراغ شرکت رودیس بروید. این شرکت تخصص ویژه ای در زمینه طراحی های تلفیقی دارد و می تواند از فضاهای موجود در خانه و محل کار شما بهترین استفاده را کند. این شرکت معتقد است که محدودیت بودجه می تواند باعث اجرای مبتکرانه ترین روش ها شود. شرکت رودیس به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون در ایران شناخته شده که می تواند علاوه بر یاری رساندن به مشتریان خود ، صفر تا صد طراحی را انجام دهد.

خدماتی که از سوی شرکت رودیس انجام می شوند شامل مشاوره رنگ ، انتخاب هنری در عناصر و المان ها ، مبلمان سفارشی ، دکوراسیون داخلی منزل بر اساس سنت و مدرنیته ، طراحی ورودی منزل ، طراحی و بازسازی آشپزخانه و همچنین طراحی زیر ساخت هاست. سایر خدمات دیگر مانند طراحی اتاق نشیمن ، اتاق بازی و … نیز تحت مدیریت این شرکت انجام خواهد شد.

شرکت های دکوراسیون داخلی

دیزاینی

شرکت دیزاینی از ترکیب تجربه ، علم و هنر به شما کمک می کند تا محل زندگی و کار خود را به بهترین شکل دیزاین کنید. این شرکت ادعا می کند که دکوراسیون داخلی منزل و محل کار با بهترین و بالاترین کیفیت اجرا خواهد کرد و بدین منظور ضمانت نامه به شما ارائه می کند.

از جمله خدماتی که می توان از شرکت دیزاینی انتظار داشت طراحی و اجرای فضاهای مختلف شامل فضاهای مسکونی ، تجاری ، ویلایی ، درمانی ، نمایشگاهی ، فضای سبز و … است. اگر قصد دارید برای دکوراسیون داخلی خانه خود به سراغ شرکت دیزاینی بروید که یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی محسوب می شود ، سایر خدمات از جمله طراحی و اجرای سیستم های آشپزخانه ، انواع سقف کاذب و کشویی ، نورپردازی و نوردهی به محیط و … را می توانید دریافت کنید.

دکودید

مقصود از ایجاد یک دکوراسیون زیبا ، فقط زیبایی نیست. بلکه دکوراسیون داخلی منزل باید به نحوی اجرا شود که ایمنی محیط نیز تضمین شود. شرکت دکودید با استفاده از تخصص افرادی مانند معماران ، مکانیک ها و مهندسان سازه در تلاش است تا علاوه بر ایجاد فضایی زیبا در محیط زندگی و کار شما ، ایمنی را در بالاترین سطح ممکن برای شما تامین کنند. تمام افراد و مهندسانی که در این مجموعه کار می کنند دارای انگیزه و اهدافی عالی هستند که در طول سال های فعالیت خود توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند.

خدماتی که می توان از شرکت دکودید انتظار داشت شامل طراحی فضا در محیط های مسکونی و تجاری ، طراحی فضاهای شرکتی و بازرگانی ، طراحی واحدهای شخصی و دانشجویی و .. است.

شرکت های دکوراسیون داخلی

سکویا

شرکت سکویا جزو شرکت های دکوراسیون داخلی محسوب می شود که در زمینه کاری خود ، بهترین عملکرد را ارائه می دهد. تمام خدماتی که توسط این شرکت به مشتریان داده می شود بر اساس تخصص و مهارت است. این تخصص حاصل چندین سال تلاش و تجربه می باشد.

خدماتی که شرکت سکویا به مشتریان خود ارائه می دهد شامل طراحی حمام ، طراحی دکوراسیون داخلی خانه و محل کار ، طراحی نورپردازی و روشنایی ، طراحی اتاق ناهار خوری و آشپزخانه ، انتخاب بهترین نوع مبلمان و سازگار با سایر عناصر و … می باشد. این شرکت می تواند به مشتریان خود نیز مشاوره های لازم را بدهد و به آن ها کمک کند تا بتوانند خودشان بهترین المان ها را در کنار یکدیگر قرار دهند و از زیبایی محیط زندگی خود لذت ببرند.

لاوه

شرکت لاوه حدود 1 دهه سابقه در اجرای دکوراسیون داخلی دارد و می تواند به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت های دکوراسیون داخلی مطرح شود. این شرکت در انتخاب اشیای دکوراتیو ، معماری داخلی و طراحی مبلمان دارای مهارت ویژه ای می باشد.

خدماتی که در شرکت لاوه ارائه می شود شامل طراحی کمد ، انتخاب هنرمندانه مبلمان ، طراحی اتاق خواب فرزند و … است. همچنین کابینت های آشپزخانه ، بار آشپزخانه و اتاق غذا خوری توسط این شرکت و البته بر اساس سلیقه مشتریان قابل اجراست. اگر می خواهید نقشه ساختمان خود را اصلاح کنید نیز مراجعه به شرکت لاوه برای شما مفید خواهد بود. زیرا در این زمینه نیز دارای تخصص و مهارت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
لیست علاقه مندی ها 0
X