وبلاگ

ویژگی مبل کلاسیک مدرن و انواع آن را بشناسید !

ویژگی مبل کلاسیک مدرن

آیا می دانید ویژگی مبل کلاسیک مدرن چیست؟ تاثیر مبل کلاسیک بر دکوراسیون داخلی منزل چیست ؟ مبلمان یکی از مهم ترین و اساسی ترین وسایلی است که در صنعت دکوراسیون داخلی منزل درباره نحوه چیدمان آن نکات بسیار زیادی مطرح می گردد. در واقع مبلمان حجمی وسیع از محل مورد نظر را در بر می گیرد و قطعا در طراحی نقش بسیار مهمی ایفا می کند. بی شک به این نکته توجه کرده اید که مبلمان چگونه و تا چه حد در محیط داخلی تاثیرگذارند که البته این میزان تاثیرگذاری آن نیز به مدل، طرح، کیفیت، اندازه و … بستگی دارد. حال در این مقاله قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان به انواع ویژگی مبل کلتسیک بپردازیم.

ویژگی مبل کلاسیک مدرن

آگاهی از ویژگی مبل کلاسیک مدرن سبب می شود که انتخاب بهتری داشته باشید. مبلمان منزل یکی از موارد بسیار حائز اهمیت است که تاثیر به سزایی بر روی زیبایی ظاهری چیدمان منزل دارد. اما همه ما می دانیم که مبلمان انواع و اقسام مختلفی دارند و ما می توانیم به سلیقه خود مبل مورد نظرمان را انتخاب کنیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های یکی از انواع مبلمان یعنی مبلمان کلاسیک مدرن بپردازیم که این روزها ورد زبان هاست و افراد زیادی از این نوع استقبال می کنند. مبلمان کلاسیک یعنی تلفیقی از مبلمان به سبک کلاسیک که در آن ترکیب های مدرن به کار رفته است. این تغییرات باعث افزایش جذابیت کار و جذب بیشتر مشتری برای این نوع محصول می شود. حال ممکن است بپرسید که این تغییرات کدام است؟ یا انواع ویژگی مبل کلاسیک مدرن چیست؟

تغییر در پارچه و رنگ آن

یکی از بهترین ویژگی مبل کلاسیک‌ مدرن پارچه و رنگ است. در مبلمان کلاسیک مدرن به رنگ خاصی اکتفا نمی کنند و طرح ها و رنگ های مختلفی در پارچه های مبل به کار می رود. گاهی برای زیبایی بیشتر از ترکیب دو یا چند رنگ در یک سرویس مبل استفاده می شود. این در حالی است که مبلمان کلاسیک معمولا تک رنگ و بسیار ساده هستند و تنوع کم تری دارند. این رنگ بندی های با توجه به نورپردازی و دکوراسیون منازل قابل تغییر است و بیشتر مواقع به انتخاب مشتری است.

تغییر در اسکلت مبل و منبت کاری روی آن

در مبلمان مدرن کلاسیک از منبت کاری با الگوهای مدرن و به روز استفاده می کنند و گاهی طرح های فانتزی را روی چوب اجرا می کنند و حتی تصاویر و نوشته هایی هم روی چوب هک می شود تا جذابیت کار را افزایش دهد.

تغییر در نحوه چیدمان آن

چیدمان نیز از دیگر ویژگی مبل کلاسیک به شمار می رود که دربرگیرنده یک چیدمان خاص و جذاب است. چیدمان مبلمان کلاسیک مدرن می تواند انواع مختلفی داشته باشد، اما باید سعی کرد مبلها به دیوار نچسبند و از یک دیگر نیز فاصله داشته باشند. معمولا برای چیدمان مبل قسمت کمی از فرش زیر پایه های مبل قرار می گیرد.

هماهنگ کردن مبلمان با نورپردازی های متفاوت

یکی دیگر از ویژگی های مبلمان کلاسیک مدرن هارمونی آن با نورپردازی های مختلف است. به طوری که با انجام تغییرات مورد نظر خریدار، توسط سازنده مبلمان رنگ بندی مبل ها با نوپردازی منازل در یک طیف قرار می گیرد.

نحوه چیدمان این مبل ها نیز بسیار حائز اهمیت است و تاثیر به سزایی در زیبایی منازل دارد یکی از مواردی که باید برای چیدمان آن مدنظر داشته باشیم، این است که فضا را بیش از حد معمول شلوغ نکنیم و نکته دیگر این است که نقطه کانونی پذیرایی را مدنظر داشته باشیم. در کنار این مبلمان می توان از لوازم تزئینی شیک و مدرن دیگری مانند آباژور استفاده کرد تا زیبایی کار بیشتر به چشم بیاید. می توان رنگ مبلمان، نوپردازی، فضا، دیوارها و دیگر وسایل تزئینی را با هم ترکیب کرد که این همان سبک مدرن کلاسیک است. گاهی نیز می توان برای همه موارد یاد شده رنگ به خصوصی انتخاب کرد که در این روش فضا ساده تر و حتی دلچسب تر به نظر می رسد.

هماهنگ کردن مبلمان

انواع مبلمان کلاسیک مدرن

پس از بررسی ویژگی مبل کلاسیک ‌مدرن بهتر است با انواع آن آشنا شوید. اگر قصد خرید مبلمان لوکس مانند کلاسیک را دارید باید مدل های مختلف آن را بشناسید. خرید میز و گلمیز های سازگار با این مدل نیز توصیه می شود. انواع مبل کلاسیک مدرن عبارتند از:

مبل کلاسیک مدرن ساخت ترکیه

این نوع مبل سادگی خاصی دارد و چون از پارچه مرغوبی برای ساخت آن استفاده شده است، می توان مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد.

مبل کلاسیک مدرن چوبی

اغلب ما مبلمان چوبی را به عنوان نوع مبلمان کلاسیک می شناسیم که البته درست هم هست. با انجام تغییراتی بر روی این نوع مبلمان آن ها را به نوع کلاسیک مدرن تبدیل می کنند.

مبل کلاسیک مدرن ایتالیایی

در این نوع مبلمان منبت کاری های زیبایی به کار رفته است، به علاوه اینکه این نوع مبلمان نسبت به انواع دیگری راحتی بیشتری دارد و همواره مورد پسند بیشتر خریداران است.

مبل کلاسیک مدرن مستر

مستر را شاید بتوان ساده ترین نوع مبلمان کلاسیک به حساب آورد و به همین علت می توان به سادگی طرح های مختلف را روی آن پیاده کرد و نوع آن را تغییر داد.

مبل کلاسیک مدرن مستر

مبل کلاسیک مدرن اروپا

منبت کاری این نوع مبلمان بسیار ساده است و برای پارچه آن هم از پارچه های ترک یا چینی استفاده می شود. طرح های آن سادگی خاصی دارند و اغلب به صورت 7 نفره یا 9 نفره تولید می شوند. اما میزان آن با توجه به درخواست خریدار، متغیر است.

مبل کلاسیک مدرن فرانسوی

در این نوع مبلمان بیشتر از رنگ های شفاف و روشن یا به اصطلاح خنثی استفاده می شود که غالب آن ها سفید و طوسی است. نوع پارچه آن نیز تنوع بسیار زیادی دارد و از پارچه کتان تا ریون و مخمل و حتی ابریشم متغیر است و با توجه به درخواست مصرف کننده نوع آن تعیین می شود. این نوع مبلمان شیک ترین و زیباترین نوع مبلمان کلاسیک مدرن است که تنوع رنگ و نوع پارچه به زیبایی آن می افزاید.

مبل کلاسیک مدرن ال

مبل ال کاربردهای خاص خودش را دارد و چیدمان آن ها در منازل زیبایی خاصی را در بر دارد. این نوع مبل از طرح های متنوعی برخوردار است.

مبل کلاسیک مدرن مصری

غالب مبلمان کلاسیک مدرن مصری با روکشی از پارچه مخمل ساخته می شود که کوسن های آن متنوع و دارای طرح و نقش و نگار است. دسته های این نوع مبل الزاما چوب نیست و گاهی از پارچه نیز برای آن استفاده می شود و گاهی نیز چوب های دسته مبلمان کلاسیک مصری روکشی از طلا دارد. ناگفته نماند که بهترین و خاص ترین ویژگی مبل کلاسیک مدرن تنوع در گوناگونی سبک های آن است که قطعا حق انتخاب بیشتری نیز به مشتریان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
لیست علاقه مندی ها 0
X