وبلاگ

کامل ترین راهنمای خرید میز جلو مبلی و گلمیز

راهنمای خرید میز جلو مبلی

در راهنمای خرید میز جلو مبلی نکاتی وجود دارد که می تواند به شما در یک انتخاب عالی کمک کند. خرید میز و گلمیز یکی از دغدغه های افراد است زیرا هماهنگ کردن آن با دکوراسیون داخلی منزل کار سختی است. در حال حاضر مدل های مختلفی از این وسیله در بازار موجود است که می توانید آن ها را بر اساس مدل مبلمان و سلیقه خودتان تهیه کنید. با راهنمای خرید میز جلو مبلی و گلمیز همراه باشید.

راهنمای خرید میز جلو مبلی

در راهنمای خرید میز جلو مبلی به معرفی و بررسی ویژگی های مختلف این وسیله خواهیم پرداخت تا بتوانید به کمک آن دکوراسیون داخلی منزل خود را تکمیل کنید. خرید میز و گلمیز برای بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها کار دشواری است. زیرا مدل های مختلفی از این وسیله در بازار موجود است که مشتریان را دچار سردرگمی در انتخاب می کند. معمولا میز جلو مبلی دارای یک میز بزرگ و چند عدد میز کوچک است که به آن ها میز عسلی نیز می گویند.

اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی از پرتردد ترین مکان ها در خانه محسوب می شوند. به همین دلیل باید اهمیت ویژه ای به دکوراسیون آن داده شود. در مطالب گذشته به قوانین چیدمان منزل ، راهنمای خرید مبل سلطنتی و همچنین راهنمای خرید مبلمان لوکس پرداختیم. با مراجعه به این مطالب می توانید به زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خود کمک کنید. راهنمای خرید میز جلو مبلی به مواردی از جمله مدل و جنس اشاره خواهد کرد.

خرید میز و گلمیز بر اساس مدل

مدل های مختلفی برای خرید میز و گلمیز وجود دارد که مهم ترین نکته در انتخاب ، توجه به نوع مبلمان است. اگر قرار است اقدام به خرید مبلمان لوکس کنید باید میز جلو مبلی را نیز بر اساس طرحی انتخاب کنید که با مبلمان سلطنتی و لوکس سازگاری داشته باشد. در غیر این صورت نمی توان انتظار داشت که دکوراسیون داخلی منزل شما زیبا و دلنشین شود.

میز جلو مبلی کلاسیک

میز جلو مبلی کلاسیک به عنوان اولین طرحی محسوب می شود که روانه بازار شد. ویژگی هایی که می توان برای میز جلو مبلی کلاسیک در نظر گرفت طراحی بر اساس چوب و پایه های منبت کاری شده است. بسیاری از این میزها دارای طرح های کوبیده شده بر روی خود نیز می باشند که زیبایی آن ها را بیشتر می کند. معمولا میز جلو مبلی کلاسیک برای مبلمان سلطنتی و استیل مناسب می باشد. صفحه میزهای کلاسیک از جنس شیشه است.

میز جلو مبلی روستیک

برخی از افراد به طرح های سنتی و قدیمی علاقه دارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می توانید میز جلو میلی روستیک را انتخاب کنید. در خصوص راهنمای خرید میز جلو مبلی از نوع روستیک باید بگوییم که آن ها تلفیقی از سبک کلاسیک و قدیمی هستند که جلوه ای بسیار ساده و از جنس چوب دارند. متریال بکار رفته در آن ها از نوع متریال سبک صنعتی است که وزن میز را به شدت کاهش می دهد و می توان به راحتی آن را جابجا کرد.

میز جلو مبلی مدرن

اگر دکوراسیون داخلی منزل شما مدرن و امروزی است باید اقدام به خرید میز و گلمیز مدرن کنید. این نوع از میزها به سبک مدرن طراحی و ساخته شده اند و از متریالی مانند چوب و … در ساخت آن ها استفاده می شود. تنوع آن ها در قسمت رویه میز بسیار زیاد است.

میز جلو مبلی مدرن

میزهای صنعتی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دکوراسیون خانه به رنگ تیره گرایش دارید می توانید از میز جلو مبلی صنعتی استفاده کنید. زیرا آن ها از چوب و فلز ترکیب شده اند و معمولا جلوه ای خشن و رنگی تیره دارند .

نکات مهم در راهنمای خرید میز جلو مبلی

در هنگام خرید میز و گلمیز باید علاوه بر طرح باید به سایر جوانب نیز توجه داشته باشید. خرید مبلمان لوکس ، اسپرت ، سلطنتی و … هر کدام نیازمند داشتن نوعی از میز است که از نظر ظاهر با آن مطابقت داشته باشد. بزرگ ترین اشتباهی که برخی از خانم ها و حتی آقایان مرتکب می شوند این است که اقدام به خرید مبلمان لوکس می کنند اما میزهای اسپرت و حتی صنعتی برای آن ها انتخاب می کنند.

سبک

همان طور که اشاره کردیم سبک یکی از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام خرید میز و گلمیز به آن توجه داشته باشید. مبلمان لوکس و سلطنتی نیازمند میزهایی با همان سبک است در غیر این صورت به دلیل مغایرتی که در دکوراسیون داخلی منزل شما به وجود می آید جلوه خانه شما ناخوشایند خواهد شد.

شکل

شکل و ظاهر میز جلو مبلی به چند دسته مربعی ، مستطیلی ، بیضی ، دایره و فانتزی تقسیم می شود. انتخاب هر کدام از آن ها بستگی به سلیقه شما دارد. اما یک قاعده کلی نیز وجود دارد و آن هم این است که انتخاب میزهای مربعی یا مستطیلی می تواند محیط را رسمی تر نشان دهد و میزهای گرد ، بیضی و فانتزی محیط را قابل انعطاف تر نمایش خواهد داد. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی منزل شما خشک و خشن نباشد توصیه می کنیم از سایر حالت های میز غیر از مربع و مستطیل استفاده کنید.

شکل و ظاهر میز جلو مبلی

ابعاد

ابعاد از مهم ترین موارد در راهنمای خرید میز جلو مبلی محسوب می شود. انتخاب ابعاد میز باید بر اساس مساحت و متراژ محیط باشد. اگر در خانه ای کوچک زندگی می کنید به هیچ عنوان نباید از میزهای خیلی بزرگ بهره بگیرید. زیرا جای اضافه برای رفت و آمد شما باقی نخواهد ماند. اگر در خانه ای بسیار بزرگ زندگی می کنید انتخاب میز کوچک نیز کار اشتباهی است و می تواند جلوه خانه را خراب کند.

جنس

از متریال مختلفی برای ساخت میز و گلمیز استفاده می شود که می توان به چوب ، MDF ، شیشه و … اشاره کرد. هر کدام از این متریال دارای بافت های متنوعی هستند. شما باید برای خرید میز و گلمیز ، جنسی را انتخاب کنید که با بافت مبلمان شما هماهنگی داشته باشد. به طور مثال اگر جنس مبلمان شما از چوب است بهتر است که میز هم از نوع چوب یا MDF باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
لیست علاقه مندی ها 0
X